Skip to main content

MLM Companies မ်ားေၾကာင့္ နစ္နာခဲ့သူမ်ား ႏွင့္ MLM စနစ္ကို ဆန္႕က်င္သူမ်ား

ကြၽန္ေတာ့္ သင္တန္းသားေတြနဲ႕ စာဖတ္သူေတြကို
MLM Companies ေတြရဲ့ သားေကာင္ မျဖစ္ေစခ်င္လို႕
ဒီ Post ကို တင္ေပးလိုက္တာပါ ။

MLM Companies မ်ားေၾကာင့္ နစ္နာခဲ့သူမ်ား ႏွင့္ MLM စနစ္ကို ဆန္႕က်င္သူမ်ား
( https://www.facebook.com/groups/myanmarmlmtruth/ )

Group နာမည္ အတိုင္းပါပဲ ။
ဒီ Group ထဲမွာ
၁။ MLM Companies ေတြမွာ ကိုယ္တိုင္ ဝင္ေရာက္လုပ္ကိုင္ဖူးျပီး
ဒီ MLM Companies ေတြေၾကာင့္ ေငြေၾကး ၊ အခ်ိန္ ၊ လူမႈေရး ၊
သိကၡာ အစရွိသျဖင့္ တစ္ခုခု နစ္နာခဲ့ဖူးသူေတြနဲ႕
၂။ MLM Companies ေတြမွာ ကိုယ္တိုင္ ဝင္ေရာက္ မလုပ္ကိုင္ဖူးေသာ္လည္း
ကိုယ့္ရဲ့ ခင္မင္ရင္းႏွီးသူ အခ်ိဳ႕ ဝင္ေရာက္လုပ္ကိုင္လို႕ နစ္နာမႈေတြ ရွိခဲ့ရတာကို
မ်က္ျမင္ကိုယ္ေတြ႕ ၾကဳံဖူးလိုက္သူေတြ
၃။ MLM Companies ေတြမွာ ကိုယ္တိုင္ ဝင္ေရာက္လုပ္ကိုင္ဖူးျပီး
MLM Companies / MLM System နဲ႕ ဆိုးက်ိဳးေတြကို သိလို႕ စြန္႕ခြါလာခဲ့ျပီး
MLM  စနစ္ကို အတိအလင္း ဆန္႕က်င္သူေတြ
၄။  MLM Companies ေတြမွာ ကိုယ္တိုင္ ဝင္ေရာက္ မလုပ္ကိုင္ဖူးေသာ္လည္း
မိမိရဲ့ ေလ့လာသုံးသပ္ဆင္ျခင္မႈအရ MLM စနစ္ကို
အတိအလင္း ဆန္႕က်င္သူေတြ  ( အသိပညာရွင္ ၊ အတတ္ပညာရွင္ေတြ )
ပါဝင္ ေဆြးေႏြးၾကမွာ ျဖစ္ပါတယ္ ။

MLM ေၾကာင့္ အမ်ားျပည္သူ ဆုံးရွုံးနစ္နာေနရတာကို မၾကည့္ရက္ ၊ မေနသာသူမ်ား အေနနဲ႕
MLM သားေကာင္ ျဖစ္သြားႏိုင္တဲ့ ေနာက္ထပ္ လူေပါင္းမ်ားစြာကို
သက္ေသ သာဓကမ်ားနဲ႕ အသိပညာေပး ကာကြယ္ေပးႏိုင္ဖို႕ ရည္ရြယ္ပါတယ္ ။

ေလးစားလ်က္
ကိုဇင္ေဇ
Admin @ MLM Companies မ်ားေၾကာင့္ နစ္နာခဲ့သူမ်ား ႏွင့္ MLM စနစ္ကို ဆန္႕က်င္သူမ်ား
( https://www.facebook.com/groups/myanmarmlmtruth )


Comments

Popular posts from this blog

Verb to Be ကို အသုံးခ်ျပီး Wh Question မ်ားေမးျခင္း

Verb to Be ကို အသုံးခ်ျပီး Wh Question မ်ားေမးျခင္း ---------------------------------------------------- အေျခခံ အားနည္းတဲ့ English ဘာသာစကားေလ့လာသူေတြ အတြက္ပါ ။ Verb to Be ( am,is,are ) တစ္မ်ိဳးတည္းကိုပဲ သုံးထားျပီး အမ်ိဳးမ်ိဳး ေမးထားတဲ့ နမူနာေလးေတြပါ ။ Tense ကိုလည္း ႐ႈပ္႐ႈပ္ေထြးေထြးမျဖစ္ေအာင္ Simple Present Tense တစ္မ်ိဳးတည္းပဲ သုံးေပးထားပါတယ္ ။ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ ထပ္မံ ခ်ဲ႕ထြင္ျပီး ေလ့လာ ေလ့က်င့္ႏိုင္ေအာင္ အစပ်ိဳးေပးရုံေလာက္ပါ ။ What - ဘာလဲ ? What is your favourite sport ? Who - ဘယ္သူလဲ  ? Who is the man in this photograph ?  ( photograph- ဓာတ္ပုံ ) Whose - ဘယ္သူ႕ဟာလဲ ? Whose book is this ? Why - ဘာေၾကာင့္လဲ ? Why are you late ? How - ဘယ္လိုလဲ ? / က်န္းမာေရး အေျခအေန ( ေနေကာင္းလား ) How are you ? How is your father ? Where - ဘယ္ ေနရာ လဲ  ? Where is the bus stop ? When / What time - ဘယ္ အခ်ိန္ လဲ  ? What time is it ? - အခု ဘယ္ အခ်ိန္လဲ/ဘယ္ ႏွနာရီလဲ ? How much - ဘယ္ေလာက္လဲ ? ( Price - ေစ်းႏွုန္း ) How much are these shoes ? How old - အသက္ ဘယ္ေလာက္လဲ ? How old are your chi...

မိုင္ ေထာင္ခ်ီ ခရီးကို လည္း ေျခ တစ္လွမ္းနဲ႔ စ တာပါ

မိုင္ ေထာင္ခ်ီ ခရီးကို လည္း ေျခ တစ္လွမ္းနဲ႔ စ တာပါ ။ The journey of a thousand miles begins with one step . < Lao Tzu > ရင္ထဲမွာ ျဖစ္ခ်င္တဲ႔ အိပ္မက္ေတြ ရွိေနေပမယ့္ အလွမ္းေဝးလြန္းေနတဲ႔အခါ စိတ္ပ်က္ လက္ေလ်ွာ့လိုက္မယ့္ အစား ဒီ စကားေလးကို သတိရလိုက္ပါ ။ အဓိ က အာရံုစိုက္ထားရမွာက ေရွ႔ကို ေျခတစ္လွမ္း ဆက္ တိုး နိုင္ဖို့ပါ ။ အိပ္မက္ကို ၾကီးၾကီးမက္ျပီး အလုပ္ကိုေတာ့ တစ္ဆင့္ခ်င္း ျပီးေျမာက္ဖို့ကို အာရံုစိုက္ပါ ။ သင္ ေတာင့္တတဲ႔ အနာဂတ္က ဟို ေရွ႔နားဆီမွာ . . . :) ကိုဇင္ေဇ

Unit-2_တစ္ေန႔တာ အခ်ိန္ေတြကို ဘယ္လို ကုန္ဆံုးေစလဲ ? - Daily routines

Unit-2 လူ တစ္ေယာက္ တစ္ေန႕တာ အခ်ိန္ေတြ ဘယ္လို ကုန္ဆုံးေစလဲ ? တစ္ေန႕ တစ္ေန႕ ဘာေတြ လုပ္ေနလဲ ဆိုတာကို သိရွိေဆြးေႏြးလိုရင္ ဒီ ေမးခြန္းေလးေတြကို ေမးၾကည့္/ေျဖၾကည့္ ႏိုင္ပါတယ္ ။ Elementary to Pre-intermediate အဆင့္ ေလ့လာသူေတြ အတြက္ပါ ။ ဒီ သင္ခန္းစာကို ၃ ပိုင္း ခြဲျပီး တင္ေပးထားပါတယ္ ။ - English လို သက္သက္ တစ္ပိုင္း - ျမန္မာလို သက္သက္ တစ္ပိုင္း - English နဲ႕ ျမန္မာတြဲလ်က္ တစ္ပိုင္းပါ ။ အဆင့္လိုက္ ေလ့က်င့္နည္း --------------------------------- အဆင့္ ၁။ ျမန္မာလို ေရးေပးထားတဲ့ ေမးခြန္းေတြကို ဖတ္ျပီး English လို ေတြးၾကည့္/ေျပာၾကည့္ပါ ။ အဆင့္ ၂။ English လို ေရးေပးထားတဲ့ ေမးခြန္းေတြကို ဖတ္ျပီး နားလည္လားလို႕ မိမိကိုယ္ကို စမ္းသပ္ပါ ။ ျပီးေတာ့ ကိုယ္ပိုင္ အေျဖနဲ႕ ေျဖဆို ေလ့က်င့္ပါ ။ အဆင့္ ၃။ ေနာက္ဆုံး အဆင့္ကေတာ့ စာ ျပန္ေႏႊးတဲ့ သေဘာသက္သက္ပါ ။ English နဲ႕ ျမန္မာ တြဲလ်က္ေရးေပးထားတာကို ၾကည့္ျပီး ေျပာႏိုင္ရုံနဲ႕ေတာ့ မတင္းတိမ္လိုက္ပါနဲ႕ ။ ဒီ အေၾကာင္းအရာေပၚမူတည္ျပီး  အလြတ္တမ္း  ( ဒါမွမဟုတ္ ) ျမန္မာလို ပဲ ၾကည့္ျပီး English လို အလြတ္ ျပန္ေမးႏိုင္/ေျဖႏိုင္တဲ့ အဆင့္အထိ ေလ့က်င့္ရမွာပါ ။ *** # ActiveEnglish ...