Skip to main content

MLM Companies များကြောင့် နစ်နာခဲ့သူများ နှင့် MLM စနစ်ကို ဆန့်ကျင်သူများ

ကျွန်တော့် သင်တန်းသားတွေနဲ့ စာဖတ်သူတွေကို
MLM Companies တွေရဲ့ သားကောင် မဖြစ်စေချင်လို့
ဒီ Post ကို တင်ပေးလိုက်တာပါ ။

MLM Companies များကြောင့် နစ်နာခဲ့သူများ နှင့် MLM စနစ်ကို ဆန့်ကျင်သူများ
( https://www.facebook.com/groups/myanmarmlmtruth/ )

Group နာမည် အတိုင်းပါပဲ ။
ဒီ Group ထဲမှာ
၁။ MLM Companies တွေမှာ ကိုယ်တိုင် ဝင်ရောက်လုပ်ကိုင်ဖူးပြီး
ဒီ MLM Companies တွေကြောင့် ငွေကြေး ၊ အချိန် ၊ လူမှုရေး ၊
သိက္ခာ အစရှိသဖြင့် တစ်ခုခု နစ်နာခဲ့ဖူးသူတွေနဲ့
၂။ MLM Companies တွေမှာ ကိုယ်တိုင် ဝင်ရောက် မလုပ်ကိုင်ဖူးသော်လည်း
ကိုယ့်ရဲ့ ခင်မင်ရင်းနှီးသူ အချို့ ဝင်ရောက်လုပ်ကိုင်လို့ နစ်နာမှုတွေ ရှိခဲ့ရတာကို
မျက်မြင်ကိုယ်တွေ့ ကြုံဖူးလိုက်သူတွေ
၃။ MLM Companies တွေမှာ ကိုယ်တိုင် ဝင်ရောက်လုပ်ကိုင်ဖူးပြီး
MLM Companies / MLM System နဲ့ ဆိုးကျိုးတွေကို သိလို့ စွန့်ခွါလာခဲ့ပြီး
MLM  စနစ်ကို အတိအလင်း ဆန့်ကျင်သူတွေ
၄။  MLM Companies တွေမှာ ကိုယ်တိုင် ဝင်ရောက် မလုပ်ကိုင်ဖူးသော်လည်း
မိမိရဲ့ လေ့လာသုံးသပ်ဆင်ခြင်မှုအရ MLM စနစ်ကို
အတိအလင်း ဆန့်ကျင်သူတွေ  ( အသိပညာရှင် ၊ အတတ်ပညာရှင်တွေ )
ပါဝင် ဆွေးနွေးကြမှာ ဖြစ်ပါတယ် ။

MLM ကြောင့် အများပြည်သူ ဆုံးရှုံးနစ်နာနေရတာကို မကြည့်ရက် ၊ မနေသာသူများ အနေနဲ့
MLM သားကောင် ဖြစ်သွားနိုင်တဲ့ နောက်ထပ် လူပေါင်းများစွာကို
သက်သေ သာဓကများနဲ့ အသိပညာပေး ကာကွယ်ပေးနိုင်ဖို့ ရည်ရွယ်ပါတယ် ။

လေးစားလျက်
ကိုဇင်ဇေ
Admin @ MLM Companies များကြောင့် နစ်နာခဲ့သူများ နှင့် MLM စနစ်ကို ဆန့်ကျင်သူများ
( https://www.facebook.com/groups/myanmarmlmtruth )


Comments

Popular posts from this blog

Verb to Be ကို အသုံးခ်ျပီး Wh Question မ်ားေမးျခင္း

Verb to Be ကို အသုံးခ်ျပီး Wh Question မ်ားေမးျခင္း ---------------------------------------------------- အေျခခံ အားနည္းတဲ့ English ဘာသာစကားေလ့လာသူေတြ အတြက္ပါ ။ Verb to Be ( am,is,are ) တစ္မ်ိဳးတည္းကိုပဲ သုံးထားျပီး အမ်ိဳးမ်ိဳး ေမးထားတဲ့ နမူနာေလးေတြပါ ။ Tense ကိုလည္း ႐ႈပ္႐ႈပ္ေထြးေထြးမျဖစ္ေအာင္ Simple Present Tense တစ္မ်ိဳးတည္းပဲ သုံးေပးထားပါတယ္ ။ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ ထပ္မံ ခ်ဲ႕ထြင္ျပီး ေလ့လာ ေလ့က်င့္ႏိုင္ေအာင္ အစပ်ိဳးေပးရုံေလာက္ပါ ။ What - ဘာလဲ ? What is your favourite sport ? Who - ဘယ္သူလဲ  ? Who is the man in this photograph ?  ( photograph- ဓာတ္ပုံ ) Whose - ဘယ္သူ႕ဟာလဲ ? Whose book is this ? Why - ဘာေၾကာင့္လဲ ? Why are you late ? How - ဘယ္လိုလဲ ? / က်န္းမာေရး အေျခအေန ( ေနေကာင္းလား ) How are you ? How is your father ? Where - ဘယ္ ေနရာ လဲ  ? Where is the bus stop ? When / What time - ဘယ္ အခ်ိန္ လဲ  ? What time is it ? - အခု ဘယ္ အခ်ိန္လဲ/ဘယ္ ႏွနာရီလဲ ? How much - ဘယ္ေလာက္လဲ ? ( Price - ေစ်းႏွုန္း ) How much are these shoes ? How old - အသက္ ဘယ္ေလာက္လဲ ? How old are your chi...

မိုင္ ေထာင္ခ်ီ ခရီးကို လည္း ေျခ တစ္လွမ္းနဲ႔ စ တာပါ

မိုင္ ေထာင္ခ်ီ ခရီးကို လည္း ေျခ တစ္လွမ္းနဲ႔ စ တာပါ ။ The journey of a thousand miles begins with one step . < Lao Tzu > ရင္ထဲမွာ ျဖစ္ခ်င္တဲ႔ အိပ္မက္ေတြ ရွိေနေပမယ့္ အလွမ္းေဝးလြန္းေနတဲ႔အခါ စိတ္ပ်က္ လက္ေလ်ွာ့လိုက္မယ့္ အစား ဒီ စကားေလးကို သတိရလိုက္ပါ ။ အဓိ က အာရံုစိုက္ထားရမွာက ေရွ႔ကို ေျခတစ္လွမ္း ဆက္ တိုး နိုင္ဖို့ပါ ။ အိပ္မက္ကို ၾကီးၾကီးမက္ျပီး အလုပ္ကိုေတာ့ တစ္ဆင့္ခ်င္း ျပီးေျမာက္ဖို့ကို အာရံုစိုက္ပါ ။ သင္ ေတာင့္တတဲ႔ အနာဂတ္က ဟို ေရွ႔နားဆီမွာ . . . :) ကိုဇင္ေဇ

Unit-2_တစ္ေန႔တာ အခ်ိန္ေတြကို ဘယ္လို ကုန္ဆံုးေစလဲ ? - Daily routines

Unit-2 လူ တစ္ေယာက္ တစ္ေန႕တာ အခ်ိန္ေတြ ဘယ္လို ကုန္ဆုံးေစလဲ ? တစ္ေန႕ တစ္ေန႕ ဘာေတြ လုပ္ေနလဲ ဆိုတာကို သိရွိေဆြးေႏြးလိုရင္ ဒီ ေမးခြန္းေလးေတြကို ေမးၾကည့္/ေျဖၾကည့္ ႏိုင္ပါတယ္ ။ Elementary to Pre-intermediate အဆင့္ ေလ့လာသူေတြ အတြက္ပါ ။ ဒီ သင္ခန္းစာကို ၃ ပိုင္း ခြဲျပီး တင္ေပးထားပါတယ္ ။ - English လို သက္သက္ တစ္ပိုင္း - ျမန္မာလို သက္သက္ တစ္ပိုင္း - English နဲ႕ ျမန္မာတြဲလ်က္ တစ္ပိုင္းပါ ။ အဆင့္လိုက္ ေလ့က်င့္နည္း --------------------------------- အဆင့္ ၁။ ျမန္မာလို ေရးေပးထားတဲ့ ေမးခြန္းေတြကို ဖတ္ျပီး English လို ေတြးၾကည့္/ေျပာၾကည့္ပါ ။ အဆင့္ ၂။ English လို ေရးေပးထားတဲ့ ေမးခြန္းေတြကို ဖတ္ျပီး နားလည္လားလို႕ မိမိကိုယ္ကို စမ္းသပ္ပါ ။ ျပီးေတာ့ ကိုယ္ပိုင္ အေျဖနဲ႕ ေျဖဆို ေလ့က်င့္ပါ ။ အဆင့္ ၃။ ေနာက္ဆုံး အဆင့္ကေတာ့ စာ ျပန္ေႏႊးတဲ့ သေဘာသက္သက္ပါ ။ English နဲ႕ ျမန္မာ တြဲလ်က္ေရးေပးထားတာကို ၾကည့္ျပီး ေျပာႏိုင္ရုံနဲ႕ေတာ့ မတင္းတိမ္လိုက္ပါနဲ႕ ။ ဒီ အေၾကာင္းအရာေပၚမူတည္ျပီး  အလြတ္တမ္း  ( ဒါမွမဟုတ္ ) ျမန္မာလို ပဲ ၾကည့္ျပီး English လို အလြတ္ ျပန္ေမးႏိုင္/ေျဖႏိုင္တဲ့ အဆင့္အထိ ေလ့က်င့္ရမွာပါ ။ *** # ActiveEnglish ...