Skip to main content

Level အဆင့္ဆင့္ English Quiz (1) < အေျဖ မ်ား >

Level အဆင့္ဆင့္ English Quiz (1)
< အေျဖ မ်ား >

မေန႔က ေမးခြန္းအတြက္
အေျဖေလးေတြ ျပန္တင္ေပးလိုက္ပါတယ္ ။
ၾကိဳးစားေျဖဆိုသြားတဲ႔လူေတြ အတြက္ ဂုဏ္ယူပါတယ္ဗ်ာ ။
သက္ဆိုင္ရာ Level အလိုက္ ဆက္လက္ေလ့က်င့္သြားၾကပါ ။
ေနာက္ရက္ေတြမွာ အဲ႔လို ေလ့က်င့္ခန္းေတြ ဆက္တင္ေပးသြားပါ့မယ္ :)

ေလးစားလ်က္
#ကိုဇင္ေဇ  
Active English သင္တန္း

Q-1.
" သူ က အရပ္ ရွည္တယ္ " လို႕ လို ေျပာတဲ့အခါ ဘယ္လိုေျပာရမွာလဲ ? အမွန္ကို ေရြးပါ ။
(A) He tall.   (B) He is long. (C) He does tall. (D) He is tall.

Answer = D. He is tall.

Q-2.
အရပ္ မရွည္လြန္း ၊ မပုလြန္းတဲ့ လူ ကို ဘယ္လို ေျပာရမွာလဲ ?
(A) He is not tall, not short.
(B) He is medium tall.
(C) He is medium high.
(D) He is medium height.
(E) A to D အကုန္လုံး အမွားေတြပါ ။ အေျဖမွန္က ( --- ) ပါ
မိမိ ၾကိဳက္ရာ ကို ကြက္လပ္ထဲမွာ ေျဖဆိုပါ ။

Answer = D. He is medium height.

Q-3.
အရပ္ ေရာ ၊ ကိုယ္လုံးကိုယ္ထည္ ေရာ လူမ်ားစု အတိုင္း ရွိတဲ့လူကို ဘယ္လို ေျပာရပါမလဲ ?
(A) He is normal.
(B) He is tall and fat like others.
(C) He is medium height and medium fat.
(D)A to C အကုန္လုံး အမွားေတြပါ ။ အေျဖမွန္က ( --- ) ပါ
မိမိ ၾကိဳက္ရာ ကို ကြက္လပ္ထဲမွာ ေျဖဆိုပါ ။

Answer = D.  He is ( just ) average.

Q-4
"Fat" may sound impolite . Instead we should say ( -------- )
မိမိ ၾကိဳက္ရာ ကို ကြက္လပ္ထဲမွာ ေျဖဆိုပါ ။

Answer = a little heavy/overweight
( plump , chubby တို႔လည္း အဆင္ေျပပါတယ္ ။ အဓိပၸာယ္ေတာ့ နည္းနည္း ကြဲတာေပါ့ )

Q-5
Substitute the suitable words/phrase for ( a fold of fat beneath the chin. / fat around the chin. )
Example sentence :
He's got ( a fold of fat beneath the chin. / fat around the chin. )

Answer = a double chin
He's got a double chin.

=====

#ActiveEnglishသင္တန္း က ျပဳလုပ္ေပးထားတဲ့
English ဘာသာစကားေလ့လာသူမ်ား အေထာက္အကူျပဳ Group ကိုလည္း
ေအာက္ပါ လင့္ကေန တဆင့္ သြား Join ႏိုင္ပါတယ္ ။
www.facebookcom.com/groups/mmenglishlearning

Comments

Popular posts from this blog

Verb to Be ကို အသုံးခ်ျပီး Wh Question မ်ားေမးျခင္း

Verb to Be ကို အသုံးခ်ျပီး Wh Question မ်ားေမးျခင္း ---------------------------------------------------- အေျခခံ အားနည္းတဲ့ English ဘာသာစကားေလ့လာသူေတြ အတြက္ပါ ။ Verb to Be ( am,is,are ) တစ္မ်ိဳးတည္းကိုပဲ သုံးထားျပီး အမ်ိဳးမ်ိဳး ေမးထားတဲ့ နမူနာေလးေတြပါ ။ Tense ကိုလည္း ႐ႈပ္႐ႈပ္ေထြးေထြးမျဖစ္ေအာင္ Simple Present Tense တစ္မ်ိဳးတည္းပဲ သုံးေပးထားပါတယ္ ။ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ ထပ္မံ ခ်ဲ႕ထြင္ျပီး ေလ့လာ ေလ့က်င့္ႏိုင္ေအာင္ အစပ်ိဳးေပးရုံေလာက္ပါ ။ What - ဘာလဲ ? What is your favourite sport ? Who - ဘယ္သူလဲ  ? Who is the man in this photograph ?  ( photograph- ဓာတ္ပုံ ) Whose - ဘယ္သူ႕ဟာလဲ ? Whose book is this ? Why - ဘာေၾကာင့္လဲ ? Why are you late ? How - ဘယ္လိုလဲ ? / က်န္းမာေရး အေျခအေန ( ေနေကာင္းလား ) How are you ? How is your father ? Where - ဘယ္ ေနရာ လဲ  ? Where is the bus stop ? When / What time - ဘယ္ အခ်ိန္ လဲ  ? What time is it ? - အခု ဘယ္ အခ်ိန္လဲ/ဘယ္ ႏွနာရီလဲ ? How much - ဘယ္ေလာက္လဲ ? ( Price - ေစ်းႏွုန္း ) How much are these shoes ? How old - အသက္ ဘယ္ေလာက္လဲ ? How old are your chi...

Level အဆင့္ဆင့္ English Quiz (2)

Level အဆင့္ဆင့္ English Quiz (2) သက္ဆိုင္ရာ Level အလိုက္ အနည္းဆုံး ၁ ေၾကာင္းေတာ့ ရေအာင္ ေျဖဆိုျပီး ဆက္လက္ေလ့က်င့္သြားၾကပါ :) ေနာက္ရက္ေတြမွာလည္း အဲ႔လို ေလ့က်င့္ခန္းေတြ ဆက္တင္ေပးသြားပါ့မယ္ :) ေလးစားလ်က္ ‪#‎ ကိုဇင္ေဇ‬ Active English သင္တန္း === Q-1 " ဒီ စာအုပ္က စိတ္ဝင္စားဖို႕ေကာင္းတယ္ " ဆိုတာကို ဘယ္လိုေျပာရမလဲ (A) This book is interested. (B) This book is interest. (C) This book is interesting. (D) I am interested this book. (E) This book interesting. Q-2 " ငါက စီးပြားေရး စိတ္ဝင္စားတယ္ " (A) I interest in business. (B) I am interesting in business. (C) I am interested on business. (D) I interest business. (E) I am interested in business. Q-3 You really like football ! And so you can say .... (A) I passionate football. (B) I am passionate football. (C) I am passionate football. (D) I passion football. (E) None of the above ! The correct way to say is ------------ Q-4 Complete this quote. (P------) is one great force that unleashes creativity, because if you're (p---...

Level အဆင့္ဆင့္ English Quiz (2) အေမး / အေျဖ ႏွင့္ ရွင္းလင္းခ်က္မ်ား

Level အဆင့္ဆင့္ English Quiz (2) အေမး / အေျဖ ႏွင့္ ရွင္းလင္းခ်က္မ်ား သက္ဆိုင္ရာ Level အလိုက္ အနည္းဆုံး ၁ ေၾကာင္းေတာ့ ရေအာင္ ေျဖဆိုျပီး ဆက္လက္ေလ့က်င့္သြားၾကပါ :) ေနာက္ရက္ေတြမွာလည္း အဲ႔လ...