Skip to main content

Gold နဲ႔ ပတ္သက္တဲ႔ အသံုးအႏႈန္းေလးေတြ



Reading ေလ့က်င့္ရင္း Gold နဲ႕ ပက္သက္တဲ႔ အသံုးအႏႈန္းေလး တစ္ခ်ိဳ႕ကို ေလ့လာနိုင္ဖို႔ပါ ။
:)
English လိုခ်ည္းပဲ ဆိုျပီး နားမလည္မွာ မစိုးရိမ္ပါနဲ႔ ။
ေသခ်ာ ေလး ဖတ္ၾကည့္ပါ ။
သိပ္မခက္ ေအာင္ ေသခ်ာစီစဥ္ေပးထားတဲ႔ စာေတြပါ ။
:)
ေလ့လာရမယ့္ အသံုးအႏႈန္းေတြကေတာ့
- Golden
- Golden rule
- Golden ratio
- Golden mean
စတာေတြျဖစ္ပါတယ္
:) 

Throughout history, gold has been a sign of purity, beauty and power.  Calling something "golden" means it has great quality and value.

For example, the “golden rule” is possibly the world’s most widespread moral rule.  It says people should treat others the way they themselves would like to be treated.  Every major religion has its own version of this idea.

The “golden ratio” is found in art, architecture and nature.  It describes a rectangle with a length about one and one-half times its width.  Objects using this ratio in their design seem to please the eye more than others.

Philosophers have their own golden idea.  The “golden mean” says moderation in all things is the best way to live one’s life.  It is an idea linked to the Ancient Greek philosopher Aristotle.  Similar thoughts exist in Buddhism and Confucianism.

========= Ref : VOA English ========

အခုမွ စျပီး English ဘာသာစကားကို ေသခ်ာ ျပန္ေလ့လာမယ့္ လူေတြအေနနဲ႕
ေအာက္ပါ ေဆာင္းပါးေတြကို အရင္ဆုံး ဖတ္႐ႈေလ့လာသင့္ပါတယ္ ။
http://www.activeenglishmyanmar.com/2015/07/self-study.html <<<
 English ဘာသာစကားကို မိမိဘာသာ ေလ့လာလိုသူမ်ား အတြက္
http://www.activeenglishmyanmar.com/2015/02/how-to-study-english.html  <<<
English ဘာသာစကား ေလ့လာရာမွာ သတိထားရမယ့္ အခ်က္ေတြ
http://www.activeenglishmyanmar.com/2014/12/develop-listening-skill.html <<<
English Listening Skill ဘယ္လို ေလ့က်င့္မလဲ ?
http://www.activeenglishmyanmar.com/2014/06/how-to-learn-english.html  <<<
English ဘာသာစကား ေလ့လာေနေပမယ့္ မတိုးတက္ဘူး " ဆိုရင္ ဘာလုပ္ရမလဲ ... ?
http://www.activeenglishmyanmar.com/2015/07/english.html <<<
English ဘာသာစကား ေလ့လာတာဟာ ဂစ္တာ တီးတာနဲ႕ တူပါတယ္

======== Advertisement ======

ေဆာင္းပါးမ်ားမွ တဆင့္ ေလ့လာရုံနဲ႕ အားမရဘဲ
စနစ္တက် သင္တန္းတက္ေရာက္ျပီး ေလ့လာခ်င္ရင္ေတာ့
ေအာက္ပါ သင္တန္းေၾကာ္ျငာကို ဖတ္႐ႈေလ့လာႏိုင္ပါတယ္

Comments

Popular posts from this blog

Verb to Be ကို အသုံးခ်ျပီး Wh Question မ်ားေမးျခင္း

Verb to Be ကို အသုံးခ်ျပီး Wh Question မ်ားေမးျခင္း ---------------------------------------------------- အေျခခံ အားနည္းတဲ့ English ဘာသာစကားေလ့လာသူေတြ အတြက္ပါ ။ Verb to Be ( am,is,are ) တစ္မ်ိဳးတည္းကိုပဲ သုံးထားျပီး အမ်ိဳးမ်ိဳး ေမးထားတဲ့ နမူနာေလးေတြပါ ။ Tense ကိုလည္း ႐ႈပ္႐ႈပ္ေထြးေထြးမျဖစ္ေအာင္ Simple Present Tense တစ္မ်ိဳးတည္းပဲ သုံးေပးထားပါတယ္ ။ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ ထပ္မံ ခ်ဲ႕ထြင္ျပီး ေလ့လာ ေလ့က်င့္ႏိုင္ေအာင္ အစပ်ိဳးေပးရုံေလာက္ပါ ။ What - ဘာလဲ ? What is your favourite sport ? Who - ဘယ္သူလဲ  ? Who is the man in this photograph ?  ( photograph- ဓာတ္ပုံ ) Whose - ဘယ္သူ႕ဟာလဲ ? Whose book is this ? Why - ဘာေၾကာင့္လဲ ? Why are you late ? How - ဘယ္လိုလဲ ? / က်န္းမာေရး အေျခအေန ( ေနေကာင္းလား ) How are you ? How is your father ? Where - ဘယ္ ေနရာ လဲ  ? Where is the bus stop ? When / What time - ဘယ္ အခ်ိန္ လဲ  ? What time is it ? - အခု ဘယ္ အခ်ိန္လဲ/ဘယ္ ႏွနာရီလဲ ? How much - ဘယ္ေလာက္လဲ ? ( Price - ေစ်းႏွုန္း ) How much are these shoes ? How old - အသက္ ဘယ္ေလာက္လဲ ? How old are your chi...

Level အဆင့္ဆင့္ English Quiz (2)

Level အဆင့္ဆင့္ English Quiz (2) သက္ဆိုင္ရာ Level အလိုက္ အနည္းဆုံး ၁ ေၾကာင္းေတာ့ ရေအာင္ ေျဖဆိုျပီး ဆက္လက္ေလ့က်င့္သြားၾကပါ :) ေနာက္ရက္ေတြမွာလည္း အဲ႔လို ေလ့က်င့္ခန္းေတြ ဆက္တင္ေပးသြားပါ့မယ္ :) ေလးစားလ်က္ ‪#‎ ကိုဇင္ေဇ‬ Active English သင္တန္း === Q-1 " ဒီ စာအုပ္က စိတ္ဝင္စားဖို႕ေကာင္းတယ္ " ဆိုတာကို ဘယ္လိုေျပာရမလဲ (A) This book is interested. (B) This book is interest. (C) This book is interesting. (D) I am interested this book. (E) This book interesting. Q-2 " ငါက စီးပြားေရး စိတ္ဝင္စားတယ္ " (A) I interest in business. (B) I am interesting in business. (C) I am interested on business. (D) I interest business. (E) I am interested in business. Q-3 You really like football ! And so you can say .... (A) I passionate football. (B) I am passionate football. (C) I am passionate football. (D) I passion football. (E) None of the above ! The correct way to say is ------------ Q-4 Complete this quote. (P------) is one great force that unleashes creativity, because if you're (p---...

Level အဆင့္ဆင့္ English Quiz (2) အေမး / အေျဖ ႏွင့္ ရွင္းလင္းခ်က္မ်ား

Level အဆင့္ဆင့္ English Quiz (2) အေမး / အေျဖ ႏွင့္ ရွင္းလင္းခ်က္မ်ား သက္ဆိုင္ရာ Level အလိုက္ အနည္းဆုံး ၁ ေၾကာင္းေတာ့ ရေအာင္ ေျဖဆိုျပီး ဆက္လက္ေလ့က်င့္သြားၾကပါ :) ေနာက္ရက္ေတြမွာလည္း အဲ႔လ...