Skip to main content

ေျဖဆိုရင္း ေလ့လာ English စာ

ေျဖဆိုရင္း ေလ့လာ English စာ
--------------------------------
< ေအာက္ဘက္မွာ ဒီ ေလ့က်င့္ခန္းကို အေျဖ/မွတ္စု နဲ႔တဲြျပီး တင္ေပးထားပါတယ္  :) >

♦
1,2,3 က Sentences ေတြနဲ႕
A,B,C က Vocabulary ေတြ ကို သင့္ေတာ္ရာကို တြဲေပးဖို႕ပါ ပဲ ။
လူတစ္ေယာက္ ရဲ့ အက်င့္စ႐ိုက္ ၊ ကိုယ္ရည္ကိုယ္ေသြးကို
ေဖာ္ျပႏိုင္မယ္႔ စကားလုံးေတြကို ေလ့က်င့္ျပီးသားျဖစ္ေအာင္ေပါ့ ။ :)

1. My sister is in the office from 8 am to 6 pm every day.
2. He has never bought me a drink in ten years.
3. She often promises to do things but sometimes she forgets.

A. mean
B. unreliable
C. hard-working
.
.
.
.
.
အေျဖမွန္
1C
2A
3B

Notes :
hard-working (adj) - အလုပ္ၾကိဳးစားေသာ
mean (adj) - ကပ္ေစးနည္းေသာ
unreliable (adj) - အားကိုးအားထား မျပဳထိုက္ေသာ / ယံုၾကည္ ကိုးစားမႈမျပဳနိုင္ေသာ

* mean ကို verb အေနနဲ႔ သံုးတာမဟုတ္ဘဲ
adjective အေနနဲ႔ သံုးထားတာကို သတိထားပါ ။

♦
ဒီ page/group မွာ English Vocabulary တိုးပြားလာဖို႕ ၊
သိျပီးသားေတြကိုလည္း ျပန္ေႏႊးႏိုင္ဖို႕ ေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြ တင္ေပးပါ့မယ္ ။
Comment မွာ ပုံမွန္ ဝင္ေျဖသြားနိုင္ပါတယ္ ။

♦
English ဘာသာစကား စြမ္းရည္က တြန္းဖြင့္ေပးလိုက္မယ္႔
အသိပညာသစ္ေတြ ၊ အခြင့္အလမ္းေတြကို ရယူပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ၾကပါေစဗ်ာ ။

ေလးစားလွ်က္
#ကိုဇင္ေဇ
Founder and Trainer @ActiveEnglish

♦ www.ActiveEnglishMyanmar.com <<< Learn More !

Comments

Popular posts from this blog

Verb to Be ကို အသုံးခ်ျပီး Wh Question မ်ားေမးျခင္း

Verb to Be ကို အသုံးခ်ျပီး Wh Question မ်ားေမးျခင္း ---------------------------------------------------- အေျခခံ အားနည္းတဲ့ English ဘာသာစကားေလ့လာသူေတြ အတြက္ပါ ။ Verb to Be ( am,is,are ) တစ္မ်ိဳးတည္းကိုပဲ သုံးထားျပီး အမ်ိဳးမ်ိဳး ေမးထားတဲ့ နမူနာေလးေတြပါ ။ Tense ကိုလည္း ႐ႈပ္႐ႈပ္ေထြးေထြးမျဖစ္ေအာင္ Simple Present Tense တစ္မ်ိဳးတည္းပဲ သုံးေပးထားပါတယ္ ။ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ ထပ္မံ ခ်ဲ႕ထြင္ျပီး ေလ့လာ ေလ့က်င့္ႏိုင္ေအာင္ အစပ်ိဳးေပးရုံေလာက္ပါ ။ What - ဘာလဲ ? What is your favourite sport ? Who - ဘယ္သူလဲ  ? Who is the man in this photograph ?  ( photograph- ဓာတ္ပုံ ) Whose - ဘယ္သူ႕ဟာလဲ ? Whose book is this ? Why - ဘာေၾကာင့္လဲ ? Why are you late ? How - ဘယ္လိုလဲ ? / က်န္းမာေရး အေျခအေန ( ေနေကာင္းလား ) How are you ? How is your father ? Where - ဘယ္ ေနရာ လဲ  ? Where is the bus stop ? When / What time - ဘယ္ အခ်ိန္ လဲ  ? What time is it ? - အခု ဘယ္ အခ်ိန္လဲ/ဘယ္ ႏွနာရီလဲ ? How much - ဘယ္ေလာက္လဲ ? ( Price - ေစ်းႏွုန္း ) How much are these shoes ? How old - အသက္ ဘယ္ေလာက္လဲ ? How old are your chi...

Level အဆင့္ဆင့္ English Quiz (2)

Level အဆင့္ဆင့္ English Quiz (2) သက္ဆိုင္ရာ Level အလိုက္ အနည္းဆုံး ၁ ေၾကာင္းေတာ့ ရေအာင္ ေျဖဆိုျပီး ဆက္လက္ေလ့က်င့္သြားၾကပါ :) ေနာက္ရက္ေတြမွာလည္း အဲ႔လို ေလ့က်င့္ခန္းေတြ ဆက္တင္ေပးသြားပါ့မယ္ :) ေလးစားလ်က္ ‪#‎ ကိုဇင္ေဇ‬ Active English သင္တန္း === Q-1 " ဒီ စာအုပ္က စိတ္ဝင္စားဖို႕ေကာင္းတယ္ " ဆိုတာကို ဘယ္လိုေျပာရမလဲ (A) This book is interested. (B) This book is interest. (C) This book is interesting. (D) I am interested this book. (E) This book interesting. Q-2 " ငါက စီးပြားေရး စိတ္ဝင္စားတယ္ " (A) I interest in business. (B) I am interesting in business. (C) I am interested on business. (D) I interest business. (E) I am interested in business. Q-3 You really like football ! And so you can say .... (A) I passionate football. (B) I am passionate football. (C) I am passionate football. (D) I passion football. (E) None of the above ! The correct way to say is ------------ Q-4 Complete this quote. (P------) is one great force that unleashes creativity, because if you're (p---...

Level အဆင့္ဆင့္ English Quiz (2) အေမး / အေျဖ ႏွင့္ ရွင္းလင္းခ်က္မ်ား

Level အဆင့္ဆင့္ English Quiz (2) အေမး / အေျဖ ႏွင့္ ရွင္းလင္းခ်က္မ်ား သက္ဆိုင္ရာ Level အလိုက္ အနည္းဆုံး ၁ ေၾကာင္းေတာ့ ရေအာင္ ေျဖဆိုျပီး ဆက္လက္ေလ့က်င့္သြားၾကပါ :) ေနာက္ရက္ေတြမွာလည္း အဲ႔လ...